No Compromise for Mister Potato Fiesta 2009!!

Friday, November 06, 2009 marina 0 Comments

Korang semua mesti ada snek kegemaran korang sendiri kan? aku pun ada.. aku sebenarnya memang suka sangat dengan makanan ringan ni.. memang kegemaran la.. ketika tengah belajar.. tengah tengok tv dan tengah bosan bosan tak tau nak buat apa.. mujur ada Snek Mr Potato..



Mr Potato ni sangat sangat sesuai untuk dijadikan snek makanan ringan kerana apa? Kerana Potato Chip Mr Potato ni sangat rangup dan sangar sedap tanpa kompromi! Sesuai ketika tengah layan rancangan kegemaran kita dan juga ketika online layan Facebook atau layan blog.. Sehingga kan kita tak sedar Potato Chip Mr Potato kita da habis 3 bungkus.. Punya sedap penangan Potato Chip Mr Potato ni..

Boleh juga dimakan ketika sedang mengulangkaji pelajaran.. sebab ia membuat kan kita tak mengantuk kerana kita asyik mengunyah tanpa henti kerana soal rasa dan kerangupan nya yang tiada kompromi sesuai dengan slogan Mr Potato iaitu“Every chip has to be tasty, crunchy and nice…..NO COMPROMISE! membuatkan kita sentiasa bertenaga dan dapat mengulankaji pelajaran sehingga lewat malam..


Potato Chip Mr Potato mempunyai dua perasa iaitu Original dan Hot & Spicy. kedua dua perasa memang sedap.. Samapi tak tau nak pilih anatara dua.. akhirnya dua dua jadik kegemaran saya..


Potato Chips ni dibungkus dalam pack size 160g dan 75 g dan Kualitinya 100% adalah rasa potato yang dipilih dari jenis yang terbaik dan paling subur di Atlantic, Dakota Pearl dan Hermes Potatoes. Yang penting, kesihatan korang pun terjamin sebab ia mengandungi kandungan gula yang rendah. jadik setiap kali pergi ke pasaraya, atau giant kena beli banyak2 bungkus supaya stok Mr Potato sentiasa ada dirumah. punya addicted dengan Potato Chip Mr Potato ni..


Dengan menyertai pertandingan di www.misterpotato.com.my anda berpeluang memenangi hadiah hadiah lumayan seperti :


Tempat pertama: RM5,000
Tempat kedua: RM3,000
Tempat ketiga: RM2,000


Menarik kan.. Tak tipu.. macam mana nak sertai?? Oo senang saja.. Mula-mula korang masuk dulu website Nuffnang..

Daftar dulu.. Korang perlu isi borang dengan memberikan biodata diri yang betul.. Bukan tipu tipu kalau tak korang sendiri yang rugi tau..

 



Selepas mendaftar, korang kena login dengan username dan password sendiri untuk bermain.. Bermula dengan level 1 yang mana korang perlu bermain bersungguh untuk naik ke level seterusnya.. Kalau kalah di level 1, korang tak boleh naik ke level kedua.. Begitulah seterusnya..

Games yang ni diberi nama No Compromise Game..  Untuk selesaikan satu entri peraduan, sebanyak 8 level perlu diselesaikan.. Kira mencabar gak la tapi best dan teruja.

Setiap level ada setiap cabaran nya tersendiri.. Level 1 mudah sahaja, korang perlu memilih Ibu Kentang untuk dibahagikan mengikut kategori samada masih elok atau patut dibuang sahaja.. Setiap games ini mempunyai had masa jika anda berjaya baru lah anda akan naik ke level 2 dan level yang seterusnya.

Ada gak level korang kena cabut Ibu Kentang dari akar dan letak dalam bakul GOOD atau BAD. Seronok kan.. Bukan itu saja korang kena potong dan hiris ibu kentang sendiri.. Kena potong pantas dan kena potong dengan betul.. dah macam rasa ada ladang je..




Dalam satu satu level pun ada menguji pengetahuan tentang proses nya ibu kentang dan juga menguji daya ingatan..

Dan ada satu level ini di mana korang kena test bunyi kerangupan asli ubi kentang sama ada LIMP atau SUPER CRUNCHY.. senang kan games ni..




Dan level terakhir ada menguji daya ingatan dimana kita kena sentiasa peka dan mengingat setiap huruf yang keluar kalau tak.. Kita tak kan berjaya tamatkan games nie..

Okay, last sekali… Selepas selesai main game hingga ke level yang terakhir, korang kena upload gambar. Mmm… Buatla style apa pun, asalkan kreatif.. Korang akan diberi peluang untuk upload gambar sendiri dengan mengenakan pakaian seperti Mister Potato.. Kenalah hantar gambar yang paling kreatif yang boleh menarik perhatian juri.kalau korang nak menang sebab persaingan pasti sengit.. Best kan games ni.



Dan ini gambar aku yang aku upload dalam ni.

 

Untuk maklumat lanjut sila layari www.nuffnang.com.my.. Segala Maklumat tentang pertandingan ada disana..

Mister Potato Fiesta 2009





Okay, bila dah siap. Kena tunggu tarikh 29 November di mana gambar korang akan berada dalam galeri. Pelayar internet, boleh mengundi anda sehingga 5 Disember. Jadi, dalam tempoh itu, ajaklah kawan-kawan dan sanak saudara supaya undi anda. Ini penting untuk melayakkan anda mendapat jemputan ke Grand Mister Potato Fiesta of the year yang akan di Mist Club, Bangsar pada 19 Disember ini.

Okay, kepada  penulis blog atau Nuffnangers pula, untuk mendapat hadiah wang tunai, perlulah menulis blog tentang Mister Potato Contest. Ceritakan apa sahaja yang menarik tentang Mister Potato termasuklah korang boleh tunjukkan kemahiran bermain games No Compromise, menyanyi ke, buat filem pendek ke, macam-macam la korang boleh buat. Yang penting, biarlah kreatif.
 
Tarikh tutup peraduan ini pada 21 November 2009.

Untuk Maklumat lanjut layari: www.misterpotato.com.my

atau layari:

http://www.nuffnang.com.my/blog/2009/11/02/mister-potato-fiesta-2009/

0 ayat cinta: