shu uemura Kembali Dengan Koleksi Krismas

Sunday, November 15, 2009 marina 0 Comments


Untuk koleksi Krismas tahun ini, shu uemura mendapatkan kerjasama pereka fesyen Jepun terkenal, Chisato Tsumori – bekas protégé Issey Miyake – untuk menghasilkan satu koleksi solekan istimewa, yang diberi nama ‘tsumori chisato for shu uemura’.

Bagi bahagian mata, jika anda inginkan solekan yang lebih ‘natural’, dapatkan planet cat palette. Bagi solekan yang lebih seksi, planet ribbon palette jawapannya. Kedua-dua palette berharga RM198 setiap satu.

Tak lengkap rasanya solekan mata jika tidak ditambah bulu mata palsu bertatah permata (RM98).

Untuk bibir, disediakan tiga rona terang dan ceria. Pilih di antara jupiter brown, venus pink dan moon peach (RM88 untuk setiap satu). Kemudian, serlahkan hasilnya sama ada dengan venus peach, moon gold dan scorpion red, yang dipakejkan sebagai satu set dalam sebuah kantung kecil bernilai RM128.

Produk lain yang terdapat dalam koleksi ini termasuk ‘duo color highlighter’ (RM128) untuk pipi, set mini berus solekan yang didatangkan dalam sebuah bekas (RM180) dan untuk memudahkan anda membawa koleksi ‘tsumori chisato for shu uemura’ ini ke mana saja, turut dijualkan satu beg ‘vanity planet’ (saiz besar, RM248) atau pouch planet (saiz kecil, RM80).

0 ayat cinta: