zuma dan bookworm..

Tuesday, July 21, 2009 marina 0 Comments



hari nie asyik ujan jer.. wat aku mengantuk jer.. da menguap bapa kali ntah.. sabar marina.. baru kol 4.. ada sejam setengah g..







tau tak sehari suntuk aku main game jer.. bosan gila r hari nie..

ni la game yang aku main.. naik bosan aku ngan game nie.. cam zuma.. da 5 kali aku da abis level.. tapi aku duk ulang2 men zuma.. hehhehe

nak men game lain macam melampau plak.. takkan nak main game racing keta plak.. agak2 r.. hehehe...

wat masa nie aku sedang melayan lagu ost yu-hee.. tajuk dia destiny.. best oo lagu dia.. aku senang gila suka kat lagu korea.. macam paham jer.. ee aku tau2 sket2 la.. aku slalu tgk cite korea.. sampai certain2 ayat aku paham tau..

aku sebenarnya nak blaja bahasa korea.. tapi apa kan daya.. bi pun lemah ada hati nak blaja bahasa korea.. hahahahaa..

tapi aku blaja gak sket2.. cam kumaoo-terima kasih.. chakiya-sayang..yobseyo-hello.. banyak lagi la.. hehehee...








0 ayat cinta: