sabar banyak

Thursday, July 23, 2009 marina 0 Comments

bosan betul la aku.. aku baik ngan orang pun salah.. lagipun aku baik ngan orang pun.. tak der pun orang baik ngan aku.. jahat ada la.. banyak sgt..

aku makin bosan la macamnie.. tau la aku jawatan rendah jer.. assistant library jer.. sume orang pandang rendah kat aku..

ala baik ngan ketua kita pun.. bukan dapat apa.. lebih baik kita wat biasa jer.. yerla ketua ngan assistant mana bleh berkawan.. kan ada jurang.. antara ketua ngan assistant.. ko baik macam ne pun ngan ketua ko bukan dia berterima kasih pun..

aku rasa feedup gak r.. ok.. mulai skunk aku wat keje aku jer.. aku tak kan berbuat baik ngan sapa2.. sedar diri sket.. jawatan ko tue rendah jer..

aku tegur boleh plak wat tak tau.. tak cakap lgsung.. masa ko ada masalah aku jugak back up ko.. ha skunk habuk pun tak der.. emm ikut hati nak benti gak skunk gak.. tapi apa kan daya jangan terlalu ikut perasaan..

sabar.. sabar banyak2.. kalu ikut ati

0 ayat cinta: