mimpi terhapa2..

Wednesday, July 08, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi..



emm skunk kan macam musim orang sakit jer.. musim orang batuk, demam, sakit tekak la.. sum gara2 rambutan.. makan sebiji jer da sakit tekak..




aku nie selsema dan batuk.. ayah aku demam.. memang kadang2 panas.. kadang2 hujan.. cuaca tak menentu..




malam tadi aku mimpi pelik gila.. hahhaa.. mimpi aku nak fly to uk.. tapi yang pelik nye boleh plak on de way nak g uk singgah ke thailand dulu.. hahahaa..




lepas tue nak g airport jalan kaki.. seat kapal terbang dia plak macam kerusi rotan.. hahhaaa.. terhapa2 la mimpi aku.. nak g uk nie tak sampai2..




kelakar sgt mimpi aku.. nampak sangat aku tak sabar nak g uk sampai termimpi2.. hahahaha.. macam2 la mimpi aku tuh..




pagi nie tak der apa menarik la.. see ya next entry..

0 ayat cinta: