berjalan-jalan di midvalley

Tuesday, July 14, 2009 marina 0 Comments





yea.. semalam hari ahad.. aku kuar ngan azah dan topek.. g midvalley.. yerla pasni azah da exam so da tak boleh kuar sgt.. dia kan nak fokus spm dia.. so pasni pun nak puasa da.. dan raya.. so memang tak boleh nak rayap da..




ha masa ktorang ngan bz amik gambar kan.. ktorang didatangi oleh sales man yang menjual perfume.. hehehee.. tapi tak beli pun walau ayat manis berkati di kuarkan.. mamat tue blah je sambung balik amik gambar.. ahahaaa




penat giler kaki aku berjalan.. aku beli barang keperluan.. dan aku beli two cake foundation Za.. hehee.. aku tau aku kan kaki produk maybelline.. tapi ngat nak cube gak Za.. tapi sebelum nie g klcc aku da beli da standby foundation maybelline tapi nie beli lagi..



asal nak beli concealer maybelline.. tapi da abis.. so pegi tgk kat Za.. ada plak kat situ.. pastu aku suwuh la SA die pilihkan yang sesuai untuk aku.. pilih2 cantik plak.. nampak aku cun plak.. kehkehkeh.. so aku beli la skali concealer Za.. hehehee



make up ku..


koleksi make up ku






pastu arinie makan 2 kali.. skali makan kat secret recipie.. aku makan macaroni with prawn cheese.. azah makan mee koba.. hahaha.. azah punye tak sedap langsung.. sayir banyak gile.. da la mahal.. so azah agak menyesal disitu..








nie aku nye..


nie azah punye.. ahahaa.. tak sedap






pastu g atas.. konon2 nak tgk wayang tapi malangnye penuh.. beratur panjang.. so malas la.. dan ternampak mcd kat depan wayang.. dr bawah tgk macam best jer.. so ktorang pun beli la mcd.. azah makan abis.. aku makan kentang ngan minum jer.. burger aku spicy chicken mcdeluxe aku bagi kat een.. series kenyang sgt.. cume nak carik tempat lepak jer.. sebab masa panjang g..






tempat nie macam best jer



nampak tue orang tengah beratur panjang nak tgk wayang





the alien ngan choreo my fav



sebelum makan mcd nampak big apple donnut and coffee.. dan aku ngan azah pun beli.. nampak auntie anne's.. tapi da tak layan da auntie anne's.. heheee.. bye bye.. kaki penat keliling midvalley.. kul 3.30 ktorang blah tunggu ktm.. peh ramai giler.. padat.. tapi naik gak.. hehehee












sume gambar atas nie masa tunggu tren dan dalam tren




sebelum blah ke ktm ktorang g la the garden.. ala the garden tue tak best la.. kat dalam tue banyak branded2 butik.. so tak best la.. bosan..




nie kat the garden





so itu la yang berlaku semalam..





























































































































































0 ayat cinta: