tinggal 1 hari lagi..

Friday, July 31, 2009 marina 0 Comments

wah title kat atas tak boleh tahan betul.. hehehe.. tapi memang betul pun tinggal 1 hari.. dan esok adalah hari interview..

aku risau gak mata aku nie.. nak dekat2 interview boleh plak sakit mata..tapi alhamdulilah pagi nie merah kat tepi2 da ilang sket2.. taik mata yang dihasilkan pun tak kerap.. hehee..

so maknanya mata aku bertambah baik.. lega hati aku.. aku da siap gosok baju untuk esok skali.. esok kena tido awal.. kan aku mengantuk aku blur2..

ayah aku n mak aku suwuh aku pakai baju kaler ceria.. so aku "pinjam" baju along.. hahahaa.. esok tengok la aku pakai baju apa.. tak leh gtau.. tak best r.. hehheee

aku akan berjuang habis habisan.. nama aku start dari Huruf N.. tengah2 kot.. takper.. doakan yang terbaik untuk aku..

0 ayat cinta: