faveret actor

Friday, July 10, 2009 marina 0 Comments

























aku nak share la ngan korang.. aku nye faveret aktor aku..






















nak tau dalam banyak2 pelakon lelaki yang aku suka.. ada dua orang jer.. tak lain dan tak bukan sapa lagi.. kalau bukan James McAvoy dan Zahiril Adzim..





















bagi aku kedua-duanya memang amat berbakat.. aku suka dengan lakonan kedua dua nya.. satu mewakili luar negara dan satu lagi mewakili malaysia.. bukan aku tak suka pelakon lain.. tapi kan aku da cakap faveret aktor aku.. means aku memang sangat minat dan suka dengan kedua duanya..






















kalau aku da suka.. aku tetap akan suka sampai bila2.. aku menantikan filem lakonan James McAvoy yang baru.. setiap filem lakonan dia macam becoming jane, attotement, wanted, penelope aku suka.. watak yang berbeza dalam setiap filem dia..






















zahiril adzim plak.. die boleh berlakon watak orang kampung, watak samseng.. aku suka cara dia bercakap.. macam dalam cite kami, kami the movie, merah putih n 100 harijadi.. aku suka lakonan dia yang sangat berbakat..






















pendek kata.. aku sangat suka ngan kedua dua pelakon nie.. tapi antara kedua nie mesti la James McAvoy yang aku sangat gilakan.. hahahaaa
















zahiril adzim pun ada blog.. korang boleh baca hasil penulisan zahiril kat sini





























0 ayat cinta: