kerana mata

Friday, July 31, 2009 marina 0 Comments

















dari kerana mata.. ok kita bercerita tentang mata.. huu malam tadi mata aku agak ngeri.. boleh ganti maya karin dalam cite pontianak harum sundal malam 3.. hehehee..
































































nie bukan efek buat2.. tapi original.. memang serramm..





































nie gambar malam tadi.. tengok.. ngan taik mata skali.. sebab mata berair jer..










tue la balik dari klinik mata aku masih ok lagi.. sampai umah mata aku dah merah.. malam tadi ntah bapa ratus kali* tipu* aku titis kat mata aku.. bangun pagi nie belum ok sgt.. sampai kat tempat keje baru nampak perubahan..



nie mata pagi nie..


































aku tak tau kenapa aku kena.. adakah sebab masa aku basuh baju.. aku rendam baju aku.. dan bila aku rendam tiba2 melompat buih2 itu kena mata aku.. aku rasa da 3 kali aku kena.. memang betul2 kena kat mata...








































atau apakah sebab bilik aku tue berhabuk gila2.. dan itu adalah penyebab nya?? mungkin.. hehehee..








































atau apakah kerana aku pakai eye shadow baru mata aku jadik macam tue?? ooohhh tidak!! hehehee.. tak mungkin.. sebab aku just tepek2 kat mata sket2.. nak tgk warna tue lawa tak..








































atau sebab aku pakai krim olay yang batu tue.. dan masa aku pakai semalam krim tersebut terkena mata.. tapi kena sket jer.. terkena.. bukan aku sengaja kena kan.. hishh..








































mungkin.. sebab sabun basuh baju terkena mata aku.. bilik aku memang berhabuk.. dan krim olay kena mata aku.. aku rasa memang itu penyebabnya.. betul.. aku yakin sangat..

0 ayat cinta: