kad photostat

Friday, July 03, 2009 marina 0 Comments

hari nie mcm agak bz sket la.. aku kena sediakan kad mesin photostat untuk student.. kena print, gunting, gam dan set id no..

ada 200 kad.. banyak kan.. tapi 100 kad simpan dulu.. wat dulu 100 kad... aku terkejar2 gak r wat.. student ramai da tanye.. ramai nak beli kad.. kalau boleh dalam hari nie kena siapkan gak 50 kad..

aku ada gak perasaan macam tak puas hati.. tapi aku diam2 jer la.. malas nak gtau dan cakap ngan sapa2.. simpan dalam hati jer..

hari nie ngan semalam aku tak puasa.. 'CUTI'.. tapi aku makan sket jer.. semalam makan wafel jer.. hari nie tengah hari aku makan nasi sket ngan ikan keli.. pastu jambu sebijik..

semalam aku da wat da cimb clicks.. jadik weh.. hahaha... boleh la aku bayor ptptn guna cimb click jer..

dan nuffnang aku da boleh dapat duit.. tapi tak banyak la.. Rm 53.60 jer.. aku ngat nak biar dulu la.. biar banyak.. aku tak nak amik lagi.. aku nak simpan sampai bulan 9.. sampai raya.. biar banyak sket.. hehehehehee

0 ayat cinta: