gambar-gambar kat sibu..

Sunday, July 12, 2009 marina 2 Comments

gambar- gambar nie masa along kawen.. nie masa belah laki kat sibu sana.. tengok la ea...
ada gambar masa dorang sanding kat hotel.. tapi sket jer.. yang lelain tue gambar dinner satu rombongan belah pompuan..


nie masa makan malam.. ayah aku dan pak cik2 aku..



tue mak aku ngan mak cik aku.. sebelah mak aku tue aku.. heheee


nie kawan ayah.. pak cik azrein



nie ktorang yang giler gambo..




nie topek ngan een..





nie siang selepas majlis






aku ngan ana pas makan2 tue la..







nie masa kat hotel.. tengok make up along tebal giler..








een ngan ana bersama along n abg halim


tue jer gambar sekitar kawen along.. cukup la.. penat da asyik scan gambar jer.. nanti2 lak ea.. gamba2 lama yang lain nanti2 ea..nie 1st time aku pegi sibu.. ada second time aku pegi.. hehehe... ok la.. daa~


p/s: along.. kite da tunaikam permintaan ko scan gambar kawen.. hahaa.. ada lagi.. tunggu la ea..








2 comments:

  1. wei..bukan gmbr kawin..gmbr mase along belum kawin..yg kita bjalan ke labuan, konvo along, genting..

    ReplyDelete
  2. ilek.. gambar g labuan da scan da.. tunggu la entri tue kuar nanti..


    gambar g genting ntah kemana ntah.. tak jumpa..


    gambar konvo ko belum scan g..


    ilek r.. satu2 r kuar.. mana boleh sume skali kuar.. tak suprise r.. hhahahaaa

    ReplyDelete