hidup seperti 100 harijadi

Tuesday, July 07, 2009 marina 2 Comments



huh malam tadi adalah malam yang sangat sukar dalam hidup aku.. kenapa plak??? malam tadi aku tak leh tido r.. maybe sebab diwaktu siang aku da terlebih tido kot..




dalam aku tak leh tido tue aku berfikir.. berfikir.. berfikir.. tibe2..




aku rasa sangat bosan.. sukar tuk dikatakan.. susah sgt..




sebelum tue aku ada tengok cite 100 harijadi kat dalam mp4 aku.. lakonan dira abu zahar ngan zahiril adzim.. cite tue kalau jadik kat aku.. gila la aku..




kita lalui hari jadi kita yang sama setiap hari.. means hari esok tak der.. sampailah 100 hari baru lah esok tue ada.. seolah2 tersekat kat satu hari tue jer..




bayangkan la 100 hari tue kita wat benda sama.. kita lalui benda sama.. sampaikan kita ada masa untuk berfikir.. kalau aku kena macam tue leh gila, tensen aku.. hahahaa




tapi cite 100 harijadi memang tak menghampakan.. cite tue kat astro ria 104.. aku tak sempat tengok.. so aku download la.. tgk kat dalam mp4 aku..




berbalik kepada isu yang asal.. aku sebenarnya bosan jugak dengan kehidupan aku yang sama.. setiap hari.. adalah hari yang sama walaupun bertukar tarikh dan hari.. bosan la hari2 wat benda sama..




korang tak bosan ke korang wat benda sama hari hari.. hari hari adalah sama.. bosan la.. i need something new and fresh.. argghhh..

2 comments:

  1. wei..klu ko bosan2..takde keja..scan la gmbr2 kita g bercuti ke labuan, genting, gmbr along konvo..pastu letak kt dlm facebook..(make sure gmbr along mesti yg cun arr..hahaha)

    ReplyDelete
  2. make sure gambar ko cun?? argg tak nak.. nanti ko poyo.. hahaaa

    ReplyDelete