nuffnang aku meningkat gak akhirnya..

Wednesday, July 15, 2009 marina 4 Comments





yuhuu.. aku nye nuffnang da naik.. da bleh cash out.. da rm 64.60.. hehheee.. begitu payah tau nak naik..







gembira gak berkat kesabaran aku.. tapi aku tak nak la cash out dulu.. aku nak biar dulu sampai pas raya.. nak tengok dalam lingkungan tue bapa banyak aku leh dapat.. hehhehee..




nuffnang aku




sori tak nampak.. tak jelas.. aku tak nak bagi nampak pun sebenarnya.. heheeee.. cukuplah aku nampak sorang.. ahaha


aku da edit

aku dah edit dah nie.. tak jelas gak.. ala tak per la.. wat2 nampak la ea.. heheheee...

4 comments:

  1. yea.. boleh percaya..


    sebab ramai da dapat duit dari nuffnang..


    macam ne nak dapat duit dr nuffnang.. kite kena usaha naik kan hits blog kita..

    ReplyDelete
  2. tak paham la Fadhlina cakap..

    ReplyDelete