masih lagi..

Tuesday, July 14, 2009 marina 2 Comments































hai selamat pagi semua..
















emm pagi nie kan aku pakai concealer ngan two fondation dari Za.. nak cuba pakai.. tengok lagi best ke atau sama jer macam maybelline.. hehehee..
















aku rasa lebih kurang jer ngan maybelline.. heheee.. semalam aku nampak gak eye liner putih kat shu uemura.. harga dia rm 65.. heehehee.. mak iii mahal nye.. aku saja nak tgk benda tue.. tapi aku tak beli pun.. tengok la next month ke.. 2 bulan lagi ke.. hehehee

ada nampak lain tak kat muka aku??

abis cun da aku senyum nie tau.. ahahahaa

saya tidak pernah cukur kening k..


sila abaikan baju aku yang besar tue ea..


nampak cun tak aku?? heheee








pastu kan semalam ktorang tengah sibuk2 amik gambar kat kat tempat orang lalu lalang tue kan.. tibe2 ktorang di datangi oleh seorang lelaki iaitu sales man.. dia jual minyak wangi.. macam2 ayat dia kasi.. bagi spesel price la kat ktorang la.. macam2 la.. jenama ralph lauren..
















die sembur r kat tangan kan.. bau dia tak best la.. keras.. pastu kan die da sok sek sok sek die bagi harga rm 70 kalau beli satu botol 500 ml.. kalau beli 2 rm60..
















pastu last2 ktorang cakap la tak perla.. terima kasih.. dia blah jer kan ktoang bau la balik yang die sembur kat tangan tue.. da tak bau weh.. ilang bau dia.. sebelum tue dia kate kalau nak pakai minyak wangi nie kena pakai kat tangan biar serap kulit.. jangan sembur kat baju..
















dari ayat dia aku da musykil.. dia blah jer bau dah takder.. nampak sangat campur ngan air.. rugi betul.. kalau aku nak beli perfume pun aku tak suke orang datang macam tue.. biar aku sendiri pegi kat boot dia.. ala nanti kan nak g uk.. carik la kat sana.. hehhee..
















macam suke bau hugo.. lembut jer..
















ha pastu esok pagi aku kena g klinik kesihatan.. amik darah.. dan 2 minggu nanti datang balik tengok laporan darah aku tuh macamne.. kira nye tiroid aku tue macamne.. ada baik ke..

so esok amik darah.. ok la.. jumpa lain entri k..
























2 comments:

  1. make up cantek..not bad la..ade improvement..nampak lain..

    wei..computer along kena virus..teruk wei..so ko jgn main game yg dlm facebook tuh..

    ReplyDelete
  2. ko men game dlm facebook ke?? yerker virus.. teruk gler ke laptop ko kena along??


    weh nk gtau ko sesuatu nie.. tapi tak leh dlm blog..


    nnti kalau online ym ko buzz kite ea..

    ReplyDelete