Gossip Girl season 2

Friday, July 10, 2009 marina 0 Comments







selamat pagi.. yezzaa.. aku keje la hari nie.. hehehhe.. so macam mana dengan pagi anda semua?? adakah ceria.. adakah sedih..










so selamat bekerja kepada semua ea.. malam tadi tak der cite best nak dikongsi ngan korang.. malam tadi aku tido awal 9.30 da tido.. hehehee










ha ada kat sini pengemar drama bersiri Gossip Girl?? ha Gossip Girl akan kembali dengan musim baru.. wahahaaa.. 21 hb 7 nie start.. kat 8tv jam 10.30.. selepas Ugly Betty..










aku suke tgk cite Gossip Girl.. off course aku suke yang bawak watak serena van der woodsen tue sapa nama dia.. blake lively.. ha aku suke die.. ngan watak nate.. Chase Crawford.. hehehe..

sebenarnye gossip girl season 2 da ada kat youtube da.. tapi malas.. aku nak tgk kat 8tv gak..










so jangan lupe ea.. ha jap g aku akan kuarkan entry cite gossip girl.. xoxo

0 ayat cinta: