p.s i love you..

Friday, July 17, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi.. sorrii aku lambat update blog.. bukan apa tenet kat opis nie masalah.. so aku tak leh bukak mana2 laman web pun.. tapi ym boleh plak bukak.. lalalalala..

oo hari nie tak der story best la nak aku cite kat korang.. tapi aku nak share satu cite yang aku tengok ahad lepas kat hbo ke star movie aku lupe..

tajuk cite tue p.s i love you.. cite tue sedih gila..cite tue diadaptasi dari novel.. cite tue sedih sangat.. aku tak tipu.. aku punya mata berair jer.. aku tak leh tahan tengok cite tue.. aku masuk tido sebelum cite tue abis..

yerla kang topek een gelak plak aku touching tgk cite.. malu oohh.. hahahaa.. tapi hakikat nye memang sedih cite tue.. tak caya azah pun nangis tengok cite tue..

aku tak leh tahan.. mata aku da kabur2 da.. cite tue sgt sedih.. pelakon dia tak bapa faymes sgt.. tapi lakonan dorang touching abis..

nanti aku wat entri pasal cite tue ea..

moral of the story.. kita haruslah sentiasa menghargai orang disekeliling kita.. baik keluarga, sahabat..

0 ayat cinta: