cupcakes yummiii

Friday, July 24, 2009 marina 0 Comments
























































aku da tukar dah lagu kat blog aku.. lagu tu adalah*ayat skema* lagu soundtract dari drama korea yu-hee the witch..






















best kan lagu dia.. hehehee..






















emm hari nie tak der apa menarik la.. bosan jer.. hehehhee.. aku teringin nak makan cupcakes. ada atas nye ada gambar comel2..






















aku kan suka makan benda2 manis.. hehehe.. kat nilai nie mana la aku nak jumpa cupcakes.. aritu aku g klcc, g midvalley melilau gak mencarik cupcakes tapi tak jumpa pun.. macam kecewa sket la..* tipu kecewa banyak hehehe*..






















aku tak pernah makan cupcakes kan.. so macam teringin sangat2..






















moist cake..

cupecakes m & m

sekali aku ngap.. peh comel..

yummy..

cupecakes.. simple deco

chocolate brownies.. emm sedap..



my faveret oreo cheese.. tapi nie bukan dr secret recipie..

gambar adalah diambil dari blog http://laylacupcakes.blogspot.com/.. atau cupcakes studio.. usahawan muda yang berjaya..

0 ayat cinta: