oo jam ku..

Friday, July 03, 2009 marina 2 Comments













































































pagi nie di umah aku dan di kpjic nilai telah hujan... ooo sojukk nyeerr pagi2.. semoga hujan sampai ke tengah hari.. biar mendung dan damai jer hari nie..































ha semalam kan aku balik2 keje jer.. bapak aku bagi kat aku ngan azah sesuatu.. tak payah la teka2.. ayah aku belikan jam untuk azah ngan aku..































tapi untuk aku agak mahal sket la banding untuk azah.. ayah kata ayah memang da lama nak belikan jam untuk aku sejak aku kat kym lagi.. tapi masa tue tak der duit.. aku pun bukan jenis mintak2..































kelmarin petang azah cakap ngan ayah.. ayah nak jam.. ayah belikan jam untuk azah yah.. ayah aku cakap tengok la macamne.. semalam mak aku cuti.. so semalam la ayah g beli.. tangan aku ngan tangan mak aku lebih kurang jer saiz.. so jam nie potong ikut size tangan mak aku..































dan hari nie aku telah memakai jam baru.. ngeh ngeh ngeh.. rupa yang modern + klasik..( kengkonon la..).. nak tengok tak.. ala aku tak tau la bape hengget.. aku tak kisah pun.. janji ayah aku bagi.. mak aku bagi.. nak beli sendiri?? boleh beli yang rm 15 kat shopping complex yang kat tempat orang lalu.




itu la.. eh blog aku pun masuk skali.. hahaaa




so, terima kasih banyak2 kat ayah aku ngan mak aku..

2 comments:

  1. cantik kan??


    pasti la suka.. maan pernah jam seperti ini.. ahhahahaa...

    ReplyDelete