Three Daddies With One Mommy

Monday, July 27, 2009 marina 0 Comments





















Drama Three Daddies with One Mommy mengisahkan tentang kehidupan seorang bayi perempuan yang comel dan yang lebih menyeronokkan bayi bertuah ini mempunyai 3 orang bapa!










Song Na Yeong yang telah berkahwin sebanyak empat kali kini boleh tersenyum lega apabila telah menemui suami baru Jeong Seong Min yang cukup penyayang dan baik hati. Seong Min mempunyai tiga orang kawan baik Han Soo Hyeon, Choi Kwang Hee dan Na Hwang Kyeong Tae. Mereka selalu menghabiskan masa bersama melepak di rumah Seong Min.








Sejak berkahwin, Na Yeong berusaha untuk mendapatkan anak namun Seong Min menghadapi sedikit masalah kesihatan yang menyukarkan mereka untuk mendapatkan zuriat. Seong Min akhirnya mengambil keputusan untuk menyuruh tiga rakan baiknya mendermakan sperma mereka.








Mereka yang pada mulanya kurang bersetuju dengan keputusan Seong Min akhirnya sepakat untuk membantu Seong Min dan bersetuju untuk mendermakan sperma mereka. Tidak lama kemudian, Na Yeong mengandung dan melahirkan seorang bayi perempuan yang comel. Malang tidak berbau, Seong Min maut dalam sebuah kemalangan jalan raya.







Na Yeong membesarkan anak perempuannya itu seorang diri kerana tidak dapat mengenal pasti siapakah bapa kandung sebenar bayi perempuannya itu. Na Yeong juga terpaksa bekerja keras untuk membayar hutang-hutang suaminya. Tanpa pendapatan yang tetap beliau akhirnya kehilangan tempat tinggal.








Na Yeong mendapat bantuan dari ketiga-tiga rakan baik suaminya. Pada mulanya ketiga-tiga mereka merasa agak terbeban dengan kehadiran Na Yeong dan bayinya namun kerana banyak meluangkan masa bersama-sama, terbit rasa sayang kepada bayi perempuan itu dan mereka turut menaruh hati kepada Na Yeong.








Na Yeong pula jatuh cinta dengan seorang jejaka bernama Jeong Chan Yeong namun jejaka itu tidak mengetahui status sebenar Na Yeong yang mempunyai seorang anak. Pada waktu yang sama Jeong Chan Yeong turut diminati oleh seorang wanita bernama Park Seo Yeon.
Apakah nasib bayi perempuan yang baru lahir itu? Siapakah bapa kandung bayi perempuan comel itu? Bagaimana pula percintaan di antara Song Na Yeong dan Jeong Chan Yeong?










Cast











Correlation chart
Eugene as Song Na Young





Jo Hyun Jae as Han Soo Hyun





Jae Hee as Choi Kwang Hee




Shin Sung Rok as Na Hwang Kyung Tae





Kim Bin Woo as Park Seo Yeon




Joo Sang Wook as Jung Chan Young








Extended Cast





Jang Young Nam as Noh Hee Sook





Ko Do Young as Jang Joo Mi





Jun So Min as Nam Jong Hee





Lee Hui Do as Song Mong Chan (Na Young's father)




Park Chil Yong as Han Bong Soo (Soo Hyun's father)




Jang Jung Hee as Lee Jin Nyeo (Kwang Hee's mother)




Yang Hee Kyung as Hwang Soon Ja (Kyung Tae's mother)




Kim Jin Tae as Park Dae Seok (Seo Yeon's father)





Kim Ki Hyun as Presisdent Jung (Chan Young's father)




Yoon Sang Hyun as Jung Sung Min





Park Sa Rang as 5 year old Ha Seon (ep16)




Kim Byung Man as French cook (ep7)





Choi Yang Rak as taxi driver (ep1)













External Links
Official site (http://www.kbs.co.kr/drama/threepapa/)
HanCinema (http://www.hancinema.net/korean_drama_Three_Dads_v__One_Mom.php)
News




0 ayat cinta: