malas..

Tuesday, July 28, 2009 marina 0 Comments

hari nie hari isnin.. liat betul nak bangun pegi keje.. hehhee..

hari nie sepatutnya aku pgi klinik kesihatan amik laporan darah aku.. nak tau tiroid mcmne.. tapi ketua aku lak cuti hari nie ngan esok.. so aku pegi klinik ari rabu..

khamis ngan jumaat lak ada external audit.. yang audit nie dari bulan lepas lagi asyik postpone jer.. bosan giler r aku..

hari jumaat nie aku ada hal penting.. yang audit tue plak khamis jumaat.. pastu aku da apply cuti dari minggu lepas lagi.. aku da inform kat ketua aku dari 2 minggu lepas lagi.. tapi aku tak gtau la apa hal penting nye..

bleh plak ketua aku suh postpone cuti.. mana boleh.. pastu tibe2 kata ED ktorang kalau ada audir memang dibekukan cuti.. argg lantak la.. kalau tibe2 da ari khamis tibe2 ketua aku tak bagi aku cuti.. aku tetap cuti.. tiada kompromi..

kenapa ngan hari jumaat?? nnti aku gtau ea.. tunggu la masa..

bosan betul aku..

0 ayat cinta: