today..

Saturday, June 20, 2009 marina 2 Comments


yer aku da balik umah.. sebenarnya aku tak jadik jumpa kawan aku yang patut aku jumpa tue.. ada masalah lain.. terutama masa, tempat dan keadaan sekeliling.. sorii sgt2.. kalau ada rezeki kita jumpa lain kali ea myra.. ilek la.. ko macam tak cuti sem jer nanti.. ko macam nak menetap terus jer kat kulim.. dan macam tak kan jumpa lagi jer..

selek ko duk rawang sana.. jauh weh.. takkan aku nak jemput ko kat rawang pastu gerak balik g kl sentral then g midvalley.. da la dr nilai ke kl sentral lbh kurang 40 minit.. kl sentral ke rawang pun 40 minit.. masa da terbuang kat situ.. da la aku bukan senang nak kuar.. bukan kaki rayap sgt pun.. takat seremban, mines tue boleh la.. tue pun agak2 tak boleh kuar kerap.. kena agak2 la.. kuar slalu pitih abis la..


kalau tak tau naik ktm blaja la.. sampai bila nak arapkan mak bapak abang.. tak tau blaja la.. tanya la orang.. tengok direction.. kena berdikari.. k

alau tak memang susah hidup..

dan akhirnya aku wat keputusan tak jadik jumpa.. da lah jumpa kejap jer.. pastu kat rawang ada parkson jer.. aku kan nak carik sweater.. so macam rasa sia2 jer

aku kalau pegi sana.. macam tak berbaloi.. kena pikir diri sendiri gak.. jangan pikir orang lain jer..

so akhirnya aku tak jumpa dia.. sebelum kuar azah nak ikut.. so aku kata jom lah.. dan akhirnya kami ber 2 jer kuar.. hahahaha.. dan plan automat

ik tukar..

ktorang turun kl sentral.. amik lrt g klcc.. hahahaa.. dekat je.. sekejap gila.. pantas.. masa jimat.. sesampai ktorang makan dulu.. ada 2 pilihan jer.. secret recipie atau pizza hut.. laz makan secret recipie.. keh keh keh( macam kaya jer) ala skala skali.. guna duit gaji aku pun..

tengah2 makan.. teringat ain anak pok de keje kat bangunan klcc.. so jumpa la jap ngan dia.. jalan kejap jer.. usyar sweater..


pastu ain ajak masuk I-setan.. aku tak pernah masuk tau.. so aku masuk.. ala upenye barang dalam tue bukan sumer branded.. macam seed, Padini, Pdi, Padini Autentic, Googles.. yerla kat jusco klang pun ada.. hehee



so aku jumpa gak sweater aku nak tue.. mahal jugak la.. yerla barang2 aku tak der semahal itu.. tapi aku tak terus beli.. aku pk dan pegi tempat lain.. dah nak balik baru aku buat keputusan beli.. hehehe..



ada ke ain ajak pegi sungai wang.. tak sempat la.. masa tue suntuk.. next time la ea ain..pitih pun tak banyak.. aku bukan nak shoping sakan pun.. cume nak beli sweater jer.. tapi barang make up ada aku beli.. aku beli blusher, eye linner ngan foundation jenis bedak.. hehehe.. bulan depan.. beli la selai 2 t. shirt.. pastu duit simpan.. nak bawak g uk.. hehehe..



next month lagi duit simpan la.. tp takat beli selai 2 t.shirt tak pe sgt kan.. sekurangnye kita pakai dan nampak.. tp jangan over harga.. yg penting kumpul duit.. nak g uk.. dan nak wat raya.. hehehehe.. sambil kema kuruskan badan..



betul gak kan cara aku.. aku beli pun pakai duit aku.. kalau aku beli baju selai harga rm 50.. dua da 100.. tak der la melampau mahal kan.. sekurangnye aku nmpk duit aku kemana..



gambar lain2 aku ngan azah amik.. next entry ea.. ngan sweater aku skali.. next entry.. abis satu klcc ktorang round.. teringat dulu slalu jalan ngan along ngan ana ke mana2.. skunk aku slalu bawak azah g mana.. yang penting tau jaga diri.. aku pun bukan jenis menceceh.. so, next entry..


2 comments:

  1. wei..ko nmpk lebih tua dari ain...tua bnyk thn plak tuh..ko kena DIET!!!..sbb ko nmpk sangat tua..

    ReplyDelete
  2. iyer..memang kita kena diet.. gemuk sgt.. sebab tue nmpk tua..

    ReplyDelete