esok aku nak rayap..

Saturday, June 20, 2009 marina 0 Comments

hari nie aku pakai baju staff tapi dengan tudung biru.. aku saja jer pakai ngan tudung biru.. nak wat eksperimen la katakan.. mana yang lebih sesuai.. hehehe..

nampak nya lebih sesuai dan menyerlah ngan tudung putih.. betul.. nampak shining shining nye.. hehehee

hari nie petang aku tak ot..so means esok aku tak keje.. aku da cakap ngan ayah aku da aku nak kuar esok.. nak jumpa myra.. aku ngat nak ajak dia g midvalley atau klcc la.. tapi tengok la macamne esok.. jumpa kejap jer.. sebab dia kol 6 masuk keje.. ok la kejap pun..

nak pakai baju apa ea?? nie yang masalah nie.. hehehee.. yeah sambil jalan esok.. aku nak usyar skali la sweater.. hehehe.. dan kasut keje.. kasut keje aku nie da koyak sket tau.. dan mcm biasa mesti aku mencarik big apple donut and coffee..

tapi aku cam rasa lama tak makan kfc.. teringin gak.. tapi tengok la camne.. hehehee.. pizza hut yang baru nie pun macam sedap jer kan.. emm macam2 nak makan.. tapi nanti aleh2 masuk mcd gak.. hehehee..

0 ayat cinta: