berpuasa..

Tuesday, June 30, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi semua..

hari nie aku puasa.. puasa ganti.. hehehee.. hari pertama puasa memang agak cabaran jugak.. hehehe.. aku tak sahur pun..

da set jam kol 5.. tapi bangun tutup jam jer pastu tido balik.. mata mengantuk sangat.. rasa sayang jer kalau tak tido balik.. kehkehkeh..

dan haru nie aku OT sampai kul 7.. so ok la.. esok pun insyaallah aku nak ganti puasa lagi.. kalau boleh straight sampai hari khamis.. jumaat sabtu ahad aku tak puasa la..

disamping aku ganti puasa.. aku pun nak kuruskan badan.. selain tu aku nak sesuaikan diri berpuasa di sini.. sebelum nie aku puasa kt ioi.. sebelum tue aku blaja.. so aku banyak berpuasa di melaka..

so aku nak biasakan.. lagipun ada sebulan setengah g nak masuk bulan ramadhan.. so kalau boleh nak puasa straight la.. walau puasa aku da bis ganti pun aku masih nak puasa gak..

so, aku harap berat badan aku turun la.. dan badan aku mengecil la.. hehehee..




0 ayat cinta: