kenduri kawen sepupu

Tuesday, June 09, 2009 marina 0 Comments





















































































sejujurnye kan semalam memang seronok.. yerla dapat kumpul dan jumpa sepupu2 yang ramai.. yerla keluarga besar kan.. keluarga jawa kan.. hahaaa







ok.. semalam sepupu aku.. abang kepada ayah aku.. anak dia kawen.. bukan gambar dia aku amik banyak pun.. hahahaa.. tapi gambar2 posing maut dari sepupu nie ha la.. lagi2 masing2 gila amik gambar.. hp aku jadik mangsa tau.. hahahaa....

















































masalah nya sapa yang kawen nie?? yang pengantin pun gambar ada la 2 3.. hahaaa.. yang lain over posing lak.. hahahaa...





itulah gambar2 sekitar kenduri semalam



sorii aku tak larat nak letak caption satu2.. banyak woo.. hehehee.. semalam tak ramai sangat la jemputan.. cuaca pun ok.. panas..



hahahaha.. dan semalam ada karoke set.. apa lagi aku pun melantak kan jugak la karoke.. ada lah 4 lagu macam tue.. tapi puas la.. masa nyanyi bila part tak bleh bawak aku bagi azah nyanyi.. hahahahaa.. part aku leh bawak aku nyanyi..



makanan dia ok.. yerla masak sendiri kan..bapak aku pun ada tolong masak ea.. mak aku pun tolong2 kat dapur2.. anak nye jer sibuk bergonjeng kat depan.. hahahaa.. tapi ada gak sepupu aku makan2 duduk kejap terus balik..



amboi.. da la ktorang kuar umah kol 5.. sampai ampang kol 6.. suma ada yang tido g.. mata nie da la mengantuk.. nak landing mana pun tak tau.. laz2 duduk kat kerusi pastu tido2 ayam.. dalam kol 7 macam tue tengok tv sambil tahan perut lapar.. yerla da la bangun awal.. lepas tue tak makan apa plak tue..



kol 7 lbh baru sarapan.. dalam 10 lebih baru ada yang da datang.. so dalam 11 lebih da stat makan kenduri.. sebab lauk dan nasi da siap.. so perjalanan majlis ok.. tak der masalah..

0 ayat cinta: