shopping shopping shopping

Tuesday, June 02, 2009 marina 0 Comments














































ahad semalam.. mak aku cakap nak balik tampin.. so malam sabtu tue aku plan ngan azah nak g midvalley.. nak shopping.. kan jusco tengah sale skunk.. so mak ayah balik kampung.. ktorang g la mid.. sekali..















bangun2 ahad tue.. aku tengok mak ayah aku lepak2 lagi.. aku tanya la.. " mak. mak kata nak balik tampin.. tak balik lagi ke".. pastu mak aku cakap.. tak jadik balik.. so serta merta plan terpaksa tukar..















aku kebetulan gaji da masuk.. lagi2 tengah sale.. aku pun ajak la mak ayah g jusco.. aku tak cakap g jusco mana.. aku xcakap jusco jer.. sekali ayah menghala ke jusco seremban 2..















yang aku bengang.. topek ngan een wat hal.. kuang aja gila.. da tau tak nak ikut jangan la ikut.. apa salahnye shopping ngan mak ayah kat jusco.. dari dorang lagi terhapa2.. shopping kat terminal 1.. ek eleh.. terminal 1.. terhapa hapa ntah.. memang sebab dorang la tak dapat choice yang baik.. shopping dalam keadaan cepat2..















bengang gila.. da la dorang da kuar hari biasa.. takkan nak kuar lagi.. melampau2 la.. aku yang nak beli barang.. aku yang ajak ayah.. boleh wat muka.. kasi tembak terus jer.. menyakitkan hati.. lupa daratan betul.. ko tengok.. ko susah2 ko carik aku.. aku takkan tolong.. dasar lupa daratan..















so aku sempat capai sehelai jean ngan t.shirt jer.. aku nak beli sweater pun tak sempat.. nanti aku beli la.. alang2 tengah sale kan.. nanti tak tau g bila sale.. masa poser nak shopping.. jangan jadik macam taun lepas da.. lagipun aku tak der shopping kaw2.. yerla untuk raya.. untuk jalan2.. skali harung la..















nanti 3 2 bulan nak raya.. aku da ada simpanan sket.. mana tau.. kat uk aku nak beli apa2.. aku ada duit.. standby la bawak sket.. pastu dalam akaun ada sket.. balik2 dari uk tak der duit langsung takder.. lagipun 27 hb aku da gaji.. so kira ada la duit dalam akaun..















aku memang da plan da.. tapi semalam punya ramai kat jusco.. abis sesak woo.. satu kat ahad.. cuti.. ramai la yang shopping.. kedua gaji ramai da masuk.. dan ketiga ada sale.. lagi la ramai.. hahaha.. tapi jusco seremban 2 tak banyak pilihan la.. tak best.. lagi best jusco klang.. macam2 ada.. tak der la besar sangat macam jusco bukit tinggi sampai tak larat nak jalan..















kira ok la.. boleh pusing satu jusco.. kat seremban tak banyak choice.. tapi da terdesak.. boleh la..



0 ayat cinta: