akan datang.. pasti menjelma jua.. puasa.. raya..

Monday, June 29, 2009 marina 0 Comments



makin lama kita makin ke penghujung tahun kan.. dalam masa 4 hari lagi kita da masuk bulan 7.. tak lama pas tue kita da masuk bulan 8.. hujung bulan 8.. da puasa.. hujung bulan 9 dah raya..( raya ke 3 fly to UK)..




da tinggal tak lama tau nak puasa nie.. da ganti puasa lom?? ganti sebelum terlambat( aku pun kena ganti gak puasa)..




ha persiapan raya harus dimulakan skunk.. takut tak sempat.. ktorang family baju kain baju kurung da tempah da.. awal da tempah.. takut tukang jahit da tak trima tempahan...




baju2 macam jeans, t-shirt tue da beli tapi mesti nanti nak beli sket nye.. tudung raya.. kuih raya tahun nie tak banyak kot.. sebab banyak da melabur ke tiket flight g UK..(hehehe).. so ala kadar jer sambutan..




shopping time puasa sangat meletihkan.. aku tak suka.. boleh.. tapi time aku tak puasa la.. time aku puasa.. aku kalau boleh tak gerak2 banyak.. nanti aku kekurangan zat(takut pengsan).. heheee.. so aku kalau boleh nak belin sket2 barang aku tue sebelum puasa atau time malam.. heheee..




yer tahun nie ktorang beraya di UK.. kejap jer.. 5 hari jer.. nak order bleh?? hehehe.. along.. jangan lupa masak sedap2 tau masa ktorang datang sana.. hehehe.. ayam percik satu!! donut atas nya ada coklat.. hehee.. nampak dalam gambar macam sedap jer.. hehehe




ok la tak nk citer banyak2 pasal puasa ngan raya.. tunggu la bulan itu datang ea...

0 ayat cinta: