auto publsih ea..

Sunday, June 07, 2009 marina 0 Comments

ok.. ini adalah entry hari ahad ea.. aku tau aku tak sempat upadate ahad.. tapi aku gigih gak.. nie adalah auto publish entry ok..


aku rasa aku skunk tengah sibuk nie dengan kenduri.. nanti isnin aku menjanjikan cerita2 yang berlaku pada hari sabtu dan juga ahad ea berserta gambar skali.. itupun kalau hp sentiasa berada di tangan aku.. aku harus buat begitu..


yerla kalau tak entry sabtu ahad aku macam entry2 hari2 biasa kan.. korang pun mesti bosan oo baca.. heheheee.. so kita panjangkan story ke hari isnin ea.. aku kena wat entry hari2 aku takder.. sebab aku nak naikan hits oo.. hits aku jatuh weh.. kalau aku jarang2 update blog.. dan dalam sehari kalau aku letak 1 2 entry memang la hits aku jatuh.. hehehee.. aku da wat kajian da.. ( ecececeh poyo).. so ok la.. see u all in monday.. have a nice day.. and have a nice holiday.. kekekkee


0 ayat cinta: