big apple donut and coffee.. my faveret..

Sunday, June 14, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi semua.. oppsss selamat tengah hari da.. hehee.. sowie lambat update blog.. bukan apa.. tenet kat kat sana prob la.. sket2 prob.. tensen aku.. last tunggu sampai umah baru aku update..


semalam, aku balik2 umah aku tengok ada kotak big apple donut and coffee.. aku da suka.. adik aku semalam g jusco beli buku.. so dia singgah la big apple donut and coffee.. dia belikan aku nye faveret skali.. peh aku baru termimpi2 donut tue.. hehe


tak leh makan banyak.. nanti cepat jemu dan kenyang.. aku paling larat makan 2 jer.. aku lebih suka big apple donut and coffee banding dunkin donut.. so luv all donut kat big apple donut and coffee.. hahahaa..


hari nie kat kolej ada aktiviti.. futsal.. antara pelajar la.. lain2 tak der apa.. so kebetulan aku ada keje.. then aku pun siapkan la keje aku.. 12.30 cabut.. isnin keje..

ha.. aku kan da dapat baju staff kan.. nanti aku amik gamba ea.. aku tunggu ramai da pakai.. baru aku pakai.. hahhaa.. bukan apa malu.. takut nampak hodoh jer.. hehehhee... so kita tengok dalam minggu nie.. baju aku pun belum basuh lagi.. tergantung dalam almari.. kain plak masih berbungkus.. hahaaa..

0 ayat cinta: