sabtu aku keje.. haahahahaa

Sunday, June 28, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi semua.. hari nie aku keje la.. hehehe.. yerla sabtu nie sabtu minggu ke 4.. sabtu minggu aku keje.. minggu lepas sabtu aku cuti.. minggu depan sabtu aku cuti..

minggu depan dapat gaji.. isnin 29 hb konfom gaji da masuk.. hehehe.. ramai yang KAYA minggu depan.. nanti hujung bulan ramai KAYAP.. hehehee..

aku tak der pape plan la minggu nie ngan minggu depan.. misi aku nak ganti pose cepat2.. pastu nak pose dalam bulan rejab.. lagipun da tak lama da nak pose.. so aku kena ganti pose isnin depan direct sampai khamis.. pastu sambung balik isnin direct sampai khamis.. jumaat tue aku boleh la berseronk makan..

sabtu petang nie aku nak exercise balik semula.. misi nak menguruskan badan masih berjalan lancar.. harus.. sebelum aku bertambah gemuk.. arrrggg tidak..

hari nie aku keje sampai kol 12.30..

0 ayat cinta: