hasil dari scan gambar

Thursday, June 04, 2009 marina 0 Comments












































































































































Ok.. tadi aku da try da.. scan gamba guna photostat baru tue.. nak tengok tak hasil nya.. tapi aku siap edit skali la.. sebab nie 1st time aku scan gambar jadik aku tak dapat nak agak setiap angel..































































































jom kita lihat..





gambar kandid kelas aku form 6










persatuan UBK







korang tengok punyalah aku sayang high school klang 2 gambar aku scan tau.. hahahahaa..



ini gambar ketika nak ke sibu





kawen sepupu



model bendera rumah sukan ROSS

yea.. sebab itu aku terpaksa edit.. sebab ada gambar tue ke kiri la sangat.. so masih tak berapa pro nak scan gambar.. almaklum la.. 1st time scan gamba.. hahahaa.. banding aku tangkap gambar guna hp.. da la kabur pastu pecah2 kan..

cukup la ea.. jelas aku menunjukkan teknologi itu ada di sini.. anytime aku leh guna..

0 ayat cinta: