setiap berlaku mesti ada punca

Thursday, June 04, 2009 marina 0 Comments





ha aku baru teringat.. hari nie aku wat dua entry jer?? kenapa?? tak der idea la.. serius.. kering gila otak aku.. tak tau nak citer apa..



tadi aku try agi scan gambar.. belum mencapai size yang aku nak la.. so esok cuba lagi.. nie aku da kat umah da.. esok aku tak ot.. dan sabtu nie aku tak keje.. so aku akan sedaya upaya update ea sabtu ahad nie. aku yakin aku ada story nak update.. heheheee



memang betul la kolej ktorang agak " keras".. tak di nafikan.. tapi mesti ada punca nye kan?? apa agak2 korang?? next entry aku citer ea.. bagi korang saspen sket.. sebab ada staff kena tegur ngan 'BENDA" tue.. sampai g berubat.. tapi setiap yang berlaku mesti ada puncanya.. sebab siang2 pun 'benda" tue berani kacau..



so.. aku tinggalkan korang dalam persoalan.. kalau korang tau.. gtau aku ea.. so renung2 kan.. hahahaa



0 ayat cinta: