tak jadik

Sunday, June 07, 2009 marina 0 Comments

ha nie adalah baru lagi berlaku.. yea.. barang yang kakak aku along anta by kontena kapal sudah smpai.. rasa nya ada makan masa 2 bulan kot.. nie mak ayah dan adik aku pegi amik.. kena sewa lori la.. sebab banyak sgt barang.. yerla dorang post skali barang dorang.. kakak aku yang kat uk tue kan da nak balik da.. so anta skali la barang dorang.. nanti aku amik gambar ea..



dan tak jadik tido umah pak long aku.. petang nie pegi.. tolong2 apa patut.. pastu balik.. esok pagi2 da kuar pegi sana balik.. so okey la kan macam tue.. hahahaa... kalau tak memasing menggelupur tak nak tido sana.. hehehee..
so, hati banyak senang woo.. aku siap gosok baju lagi tau.. yang penting esok2 balik penat2 boleh terus tido.. hahaa.. tak der la baru nak gosok baju la.. hehehee.. kalau aku tak penat aku publish entry siang tue ea.. kalau tak penat.. heheee.. kalau penat isnin la..

0 ayat cinta: