bersenam jugak aku..

Wednesday, June 24, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi.. pagi tadi gelap semcam jer.. macam hujan agak lama jer.. sekali sekejap jer.. pastu awan dan matahari mula bersinar..

emm hari nie pagi2 aku sampai aku susun buku2 semalam yang tak bersusun kat shelf.. yerla aku tak der.. buku pun tak bersusun la.. banyak gak la.. tapi aku kan da profesional.. so sekelip mata da siap..

semalam petang.. aku g exercise.. aku wat jalan laju ngan jogging.. penat gak la.. tapi sekejap jer.. adalah 30 minit.. lagipun masa tue da kol 6.15..

balik2 badan letih jugak la.. sakit terasa kat perut.. yerla mungkin lama sangat tak bersukan kan.. so next aku wat lagi hari sabtu ahad.. semalam kan aku balik awal.. so ada masa tue aku pgi la exercise.. hehhehe

hari nie aku nak mula kan semula diet aku yang terhenti seketika.. tapi semalam memang penat jugak la jalan laju keliling taman..

lama sangat tak bersukan sampai boleh sakit kat sekitar perut ngan pinggang..

0 ayat cinta: