selamat selamat selamat pagi

Saturday, June 06, 2009 marina 0 Comments



selamat pagi sabtu dan selamat hari sabtu.. yea.. arinie aku hanya sempat publish satu entry jer.. sorry sgt2.. tunggu hari isnin aku publish entry hari sabtu ngan ahad ea..

pasnie da kena siap2 kemas2 baju.. yerla kalau tak ada apa.. tido umah pak cik kat ampang sana.. sebenarnya tak suka.. tapi tak tau la laz2 minit ayah kata balik umah la.. tido umah.. lagipun bukan jauh mana pun nilai-ampang..

malam tadi pun bapak aku tido umah pak cik aku.. nak beli barang2 makanan la.. esok kan kenduri.. masak sendiri.. so bapak aku pegi malam tadi.. nak tengah hari balik.. petang pegi sana balik..

sebenarnya tak nak tido sana.. tak berapa biasa tido umah orang .. tapi terpaksa.. nie pun baru siap2 kemas umah dan basuh baju.. so nak sarapan la dulu.. perut da berkeroncong da nie.. so, kalau sempat kita jumpa lagi ea.. hehehee..




0 ayat cinta: