lagenda budak setan versi filem

Friday, June 12, 2009 marina 0 Comments

hai semua.. selamat pagi.. aku malam tadi kan tido awal gila.. kol 8.45-9.00 aku dah tido.. heheee.. bukan apa.. mengantuk sangat2 weh malam tadi.. aku sendiri sebelum nie tak pernah tido seawal itu( ceh ayat skema)..

so, pagi tadi aku bangun dengan senang.. sebab aku rasa aku da tido lama.. hahahahaa.. suka hati sangat..

aku masih meneruskan misi dan program diet ku.. hehee.. ha.. korang ngat tak masa muda remaja dulu.. faymes gila novel ahadiat akasyah.. LAGENDA BUDAK SETAN.. aku suka gila baca novel nie.. boleh aku nak abiskan dalam sehari jer novel tue..

aku memang gila betul la ngan novel LAGENDA BUDAK SETAN.. sampai sambungan novel tue KATE ngan KASHAH aku sanggup beli.. aku memang suka sangat ngan penulisan ahadiat akasyah.. boleh kata hampir semua novel dia aku beli.. PILOT CAFE novel hasil ahadiat akasyah ngan zuraidah othman pun aku suka jugak..

aku tak layan sangat novel penulis lain.. aku pun tak tau kenapa..

novel LAGENDA BUDAK SETAN nak wat dalam bentuk filem plak.. wah tak sabar aku nak tengok.. aku memang penggemar novel ahadiat akasyah.. ok filem tue dalam penggambaran.. meh aku gtau sapa pelakon2 nye..

watak kashah - farid kamil

watak ayu - lisa surihani

watak azmi - que haidar

watak emilia( ayu da operate muka) - syikin

kate - fazura

cin cai - zoey

sapi - nubhan

suzana - raja farah

sebenarnya aku terkejut jugak nubhan berlakon sekali dalam filem nie.. nie kira filem pertama lakonan nubhan.. aku harap jangan la mencacatkan filem ea.. walau watak dia cuma masa zaman sekolah.. dan ada sket zaman kasyah abis blaja... walau apa pun nubhan memang aku suka.. aku harap dia berjaya la.. hahahaa

tengok pelakon2 dia ok gak.. tapi watak kasyah bagi kat farid kamil macam tak berapa sesuai la.. macam kureng la.. bagi aku kalau bagi kat jehan miskin.. atau ashraff muslim mungkin lebih sesuai..

tapi tak pe kita tengok hasil LAGENDA BUDAK SETAN versi filem.. aku akan tengok cite nie.. harap sebagus dalam novel..

0 ayat cinta: