kondisi baik

Thursday, June 18, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi.. emm hari nie mood dalam keadaan baik.. da rasa selesa memakai baju staff walau besar.. hehehee..

hari nie hari rabu.. 17 hb jun..borang ot kena anta bila ea?? aku lupa la.. minggu nie da minggu ke 3 dalam bulan jun.. minggu depan minggu ke 4.. minggu satu g kuar gaji bulan june.. hehehee..

isnin depan aku kena pegi hospital pakar kat hospital tuanku jaafar.. ala pasal plaglet darah.. aku tak tau apa cite pasal tue.. tunggu jer la masa.. appoinment doc pukul 2 petang.. so aku amik keje half day.. tapi tak cuti.. mintak time slip la..

aku tengok leher aku.. aku nampak tiroid kat leher aku nie macam dah susut jer.. tapi kan kadang2 aku rasa urat2 badan aku tiba2 jer wat badan aku jadik sakit.. macam terseliuh.. tengah duduk dalam keta tiba2 badan belakang aku terseliuh.. sakit tau..

tapi aku tengok cermin bentuk tiroid tue macam dah susut.. tak tau la tak pernah susut kan.. bulan 7 amik darah.. untuk cek la tiroid da ok belum..

0 ayat cinta: