bosan r.. mood tak der..

Wednesday, June 17, 2009 marina 0 Comments

aku sedar hari nie aku takde mood.. entah la.. aku tak der mood la.. rasa malas je.. pastu mood takder.. rimas.. dan tak selesa.. ntah la.. muka pun aku takder nak senyum.. hahaha..

haishhh aku bosan la.. ha kan da datang penyakit lama.. hahaha.. penyakit gila.. aku betul2 tak der mood la.. muka series jer.. aku rimas dan tak selesa sebenarnya..

hari nie MQA datang sini.. datang sini untuk kos DMI.. diploma medical imaging.. pastu khamis plak MQA datang untuk kos post basic student CCN.. so dorang akan masuk library untuk tengok senarai buku yang ada kat dalam library..

24 ke 25 ada internal audit plak.. untuk iso.. aku tak terlibat la.. tapi aku rasa bosan plak.. mungkin emosi tak stabil lagi.. kena makan mcd, secret recipi atau pizza hut kot.. hahahaa.. baru emosi stabil..

keadaan nie sama seperti waktu aku tengah carik keje dulu.. masa tue aku duk melepak dirumah.. memang sama la emosi aku.. mood aku.. aku memang macam ni la.. hehehee... gila sket.. hehhhe...

aku tak tau apa nak jadik.. jadik la.. hahaha.. bengong.. tak der kaitan betul..

0 ayat cinta: