Kata XX: Simpton bosan

Saturday, June 06, 2009 marina 0 Comments






kata xx: simpton bosan


hahahaa.. simpton bosan nie setiap orang mengalami la.. cuma macam mana nak handel jer.. tapi kalau tak handle betul2 simpton bosan nie boleh jadik gila.. hahahaa


hari nie aku amik part xx dalam berita harian hari nie.. menemubual fazura.. aku minat gak fazura.. sebab bagi aku dia berbakat.. jom kita tengok.. so nie adalah entry ke2 hari sabtu nie ea..

aktress nurfazura berkongsi 5 tanda wanita bosan..

1. Jika sudah bosan, saya pasti ramai wanita akan pergi membeli-belah di kompleks. Jika tidak membeli pun, peluang berjalan-jalan melihat pelbagai barang yang digemari sudah memadai bagi menghilang rasa bosan.



2. Apabila tidak ada aktiviti, wanita mulalah bosan. Sesetengah wanita terutama yang mementingkan penampilan diri, cenderung menggunakan waktu terluang untuk memanjakan diri di spa. Bukan saja masa dimanfaatkan, tubuh juga segar!

3. Jika melihat wanita yang selama ini sibuk dengan kerjaya dan memberi alasan kononnya tidak mempunyai masa mengemas dan menghias rumah, tiba-tiba memegang penyapu atau menggunakan pencuci vakum - itu tandanya mereka sudah bosan duduk di rumah tanpa sebarang aktiviti!


4. Jangan tidak percaya, ada wanita menghilangkan rasa bosan dengan makan sepuas-puasnya.


5. Bagaimana pula andai wanita bosan dengan lelaki? Tentunya wanita jarang menghubungi atau menerima panggilan lelaki terbabit serta tidak berminat untuk berbual atau keluar bersama. Faham-fahamlah ya!



p/s: so itu bagi pandangan fazura ea.. tapi aku rasa no 4 Jangan tidak percaya, ada wanita menghilangkan rasa bosan dengan makan sepuas-puasnya.. itu memang fakta palung tepat.. sebab aku selalu wat macam tue.. hahahahaa...




0 ayat cinta: