make up mata ooohhhhh

Saturday, June 06, 2009 marina 0 Comments

hai.. selamat pagi.. selamat hari jumaat.. penghulu segala hari..











ha pagi tadi sesampai nya aku di tempat kerja.. aku amik gamba banyak2.. aku nak tunjuk lawa tak aku make up mata aku dan make up aku hari nie ok tak.. hahahaha











aku bukan pandai sangat make up pun tapi aku usaha gak la.. red mummy.com aku jadikan sebagai rujukan sebab banyak cara make up kat dalam blog tue.. tapi barang2 make up dia banyak la.. aku tak la punya banyak barang make up macam dia.. aku punya yang asas2 jer.. ok la kan kalau hasil nya macam tue kan.. hahahaa






aku rasa gambar paling nampak aku cantik.. kah kah kah

ni ke2 cantik la.. hehehee

nie nampak aku tembam sket

yang nie mata aku cantik kan.. hahahaa

apa macam ok tak?? hahahahaa...

p/s: lupa nak gtau aku pakai clear smooth minerals healthy natural powder foundataion maybelline yang baru tue.. ngan lipstick watersine pure maybelline yang baru.. hahahaa.. produk aku suma maybelline jer.. itu jer yang aku mampu pakai.. sebab itu muka ku sehalus sutera.. hahahahahaaa

0 ayat cinta: