teringin nak rasa cupcakes

Friday, June 26, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi semua.. emmm pagi nie macam tak der apa yang menarik la.. hehehhe..

malam tadi pun takder apa yang menarik.. kol 9.30 aku da membuta.. penat. letey. mengantuk.. so 9.30 aku tido..

tapi pagi nie macam liat sket nak bangun.. yerla tak puas la tido.. rasa macam tak cukup tido jer.. hehehee..

emm tak banyak perkara menarik berlaku dalam minggu nie.. so agak2 bosan.. macam nak blaja make up cepat2 jer dengan red glow.. hehehhee...

tapi aku macam rasa nak makan cupcakes jer.. sebab tengok page layla banyak betul pasal makanan.. terliur gak nak rasa.. malang nye aku tak jumpa la cupcakes.. aku tak tau nak carik kat mana lagi.. yang aku jumpa banyak nye muffin..

huhuhu.. sedihnye.. oo teringin nak rasa dan makan cupcakes.. layla awak leh anta pos laju tak cupcakes kt nilai.. hehehehee.. plez...

0 ayat cinta: