zaman persekolahan..

Wednesday, May 06, 2009 marina 0 Comments

aku sebenarnya nak gak letak gambar lama2 aku.. gambar masa sekolah dulu.. gambar masa kat kym dulu.. yerla dulu kan pakai kamera kena cuci filem.. aku nak tepek kat blog tapi kena scan dulu la.. masalah nye mana ada scanner kat umah untuk aku scan gambar2 tersebut.. banyak tau gambar.. dari aku form 4, 5, 6(lower dan upper) dan di kym.. masa tue pakai hp tak canggih lagi.. pakai hp takder kamera.. hihihihi.. nanti aku try gak letak ea.. korang saksikan la perubahan aku.. yang dulu kurus skunk gemuk.. hehehee..
rindu kawan2.. kawan sekolah aku memang ramai la berebut nak kawen.. masing2 rebut2 wat kenduri kawen.. ha amik la.. heehee.. aku dan kawan baik aku semestinya single.. nama tersebut.. che nour, esah dan umi.. yang lain suma da tunang.. kawen dalam tahun nie gak.. yam bakal dapat baby.. aku tunggu umi ngan che nour.. aku yakin dorang lambat lagi.. dorang tunggu aku.. ktorang da janji akan tunggu.. ktorang nak kawen pada hari yang sama.. hihihi... gilo apo.. macam ne nak pegi masing2 punya kenduri.. hehee..
teringat kala sekolah dulu.. budak laki kelas aku panggil aku montoya.. kureng betol.. kenapa dorang panggil montoya?? hahahaa.. malu aku nak gtau.. bila aku cakap jer dorang amik kalkulator kira.. nak tau tak apa dorang kira.. dorang kira kepantasan aku bercakap.. hahahahaa.. memang bengang aku.. saja carik pasal.. padahal macam boleh kira jer kepantasan aku bercakap.. hehheee.. pastu kan.. setiap pagi aku sampai awl.. aku pegila kantin tapau pau( untuk rehat skali).. aku masuk kelas aku tengok buku aku da ilang.. rupenye budak laki meniru buku aku.. dorang tak siap lagi kerja sekolah.. menggelabah la.. da la kerja sekolah tue subjek awal.. cikgu masuk cikgu nak cek sapa tak wat kerja sekolah.. yang tak wat kena denda berdiri atas meja....
budak laki pemalas.. meniru aku jer.. lagi satu budak laki kelas aku agak poyo gak la.. perasan muka kacak masing2.. awek lalu tak abis siol jer.. hahahaha.. malu la awek lalu kelas aku tengok dorang berdiri atas meja.. jatuh la saham.. da tue tak ckp ngan aku plak.. pakai bukak beg aku.. aku menggelabah la mencari.. masing2 wat muka tak bersalah.. dah bis meniru pulang balik kt aku buku.. ktorang kalau meniru memang pantas menyalin.. sepantas kilat.. pastu ckp terima ksih mayna.. hahaha.. terima kasih.. nak pelempang jer rasa.. hehehee.. aku pun ada gak meniru kawan aku heheh.. subjek bi, mate, akaun.. 2 jer yang selalu aku meniru.. yang lain aku wat sendiri.. aku meniru sebab aku tak tau.. hehheee..
bila time sukan.. memang semangat.. paling suka main bola tampar.. memang aku paling suka.. sampai aku kat kym aku amik ko-k bola tampar tau.. siap jadi naib presiden lagi...hehehee.. walaupun slalu gak ponteng ko-k.. tapi kira la.. ponteng skali dua tue jer la.. itu sebab balik kampung jumaat petang.. ko-k sabtu pagi.. jumaat petang dah tak de kelas.. petang jumaat tue memang da bosan gila kt pe lagi balik kampung la.. heheee..
aku memang aktif gak la bersukan masa sekolah.. belaja malas.. dalam kelas mengantuk mata da tak tahan nie.. dah berair2 da.. amik buku tegak kan.. lentok kan badan.. pastu tido.. itu da tak tahan sgt mata.. awas.. jarang2 dilakukan ok.. heheehe.. nanti kantoi ngan cikgu.. abis la.. potensi untuk melakukan lagi da takder.. hehehe
bila time amik gambar kelas.. masing2 bersemengat.. siap gaduh2 nak duduk depan ngan berdiri tengah2 dekat2 ngan cikgu.. hehehee.. nak faymes cepat.. hikhik.. senyum bukan men tak hingat dunia.. pastu gambar persatuan la, kelab, rumah sukan.. macam2 la.. ada tue asyik muka die jer amik gambar.. poyo gila.. hehehe.. bila muka masuk majalah sekolah masing2 kecoh macam apa jer.. padahal tak nampak sangat pun.. gelap.. hehehee..
macam2 la time sekolah dulu.. oh ya nanti aku cita balik pasal aku kat kym dulu..

0 ayat cinta: