drama korea Mr Good-bye

Wednesday, May 06, 2009 marina 0 Comments




Synopsis
Yoon Hyun Suh (played by Ahn Jae Wook) is an adoptee who grows up in the United States. He becomes successful as a top manager of a hotel chain. He is assigned to do business in Korea. He falls in love with Choi Young In (played by Oh Yoon Ah) gurl play concierge from the hotel he is assigned to. There is trouble still looming because Kang Soo Jin (played by Lee Bo Young ) who is Hyun Suh’s best friend’s ex-wife comes back with vengeance in mind. The three become entagled in this love triangle.




Cast

Ahn Jae Wook as Yoon Hyun Suh

Lee Bo Young as Kang Soo Jin

Oh Yoon Ah as Choi Young In

Jo Dong Hyuk as Kyle
























Aku suka laki nie.. ensem..


aku lebih tertarik kat mamat korea macam mamat nie..


kalau jadik bf aku kan best.. ensem..



nie aku punya tau... hehehee

ok.. gambar2 kat atas nie adalah dari drama korea mr good-bye.. citer nie kat kbs world 303 baru masuk 6 episode.. setiap isnin sampai khamis.. 10.20 malam sampai 11.20.. cite nie yang wat aku tido lewat.. bangun pagi susah.. ada ulangan hari sabtu 9.30-2.15.. cite disiar kan direct dr cite hari isnin sampai khamis.. aku keje sabtu kadang2.. kalau tak keje pun tak sempat la nak tengok..

cite boys over flower isnin depan episode terakhir... uuwwwaaaa sedih gila.. kenapa gu junpyo ilnag ingatan kat geum jandi.. jahat nye yami.. pelempang jer.. nak merampas junpyo dari jandi.. jihu yang begitu baik jandi tolak demi sayang terhadap junpyo.. akhirnya mengecewakan jandi sendiri.. biasa la dramatik la sket.. hehehee...

setiap cerita korea atau jepun macam hana kimi atau cite taiwan macam miss no good korang boleh tengok online.. kt mysoju.com.. semua ada.. tapi macam youtube la.. menguji kesabaran sangat la.. jadik aku malas nak bersabar.. aku tengok kat tv jer..

balik pada cite mr good-bye.. cite tue 1st episode aku tengok best.. cite pasal politik dalam bisnes hotel.. permainan dan percaturan hidup.. series aku tengok sebab ada watak kyle tue jer.. aku suka bila watak kyle ngan watak youngin berjumpa.. sebab kyle suka sgt kat youngin.. youngin buta.. die panadang si hyun suh jer.. hehehee.. sedih betul.. tak dapat terima.. bagi kat aku la jo dong-hyeok tue.. boleh kan.. hehehee.. korang pun tau aku memang penggemar cerita, lagu dan orang korea.. hahahaa...

sambung cite drama mr good-bye.. cite nie akan bongkarkan segala rahsia yang tersimpan selama nie.. kedatangan hyun suh ke korea menyebabkan kebenaran terbongkar.. dan akan terjadi cinta 3 segi..( kyle tak termasuk k).. hehehee.. tengok la cite nye.. best.. tak complicated sangat.. sapa yang suka pada sektor perhotelan banyak informasi boleh dapat..

selamat menonton!!!




















0 ayat cinta: