nak tengok yang mana weh...

Saturday, May 02, 2009 marina 2 Comments

aku hari nie duk umah jer lagi.. apa lagi kasi membuta la.. hehehe.. mata plak mendayu2 jer.. malam tadi aku belanja adik bradik aku.. ala blanja mcd jer.. itu jer yang termampu.. hehehe.. lagipun gaji aku kan sungguh ciputt.. mana layak nak blanja mahal2.. hehehee... harus bersyukur.. seronok gak la aku.. hahahaa...

emm malam nie tak tau nk tengok aim ke atau af.. keliru nie.. adushh.. da la meet uncle hussain ada wat persembahan kat aim malam nanti.. harrhhhhgg... apakah???

tapi aku rasa aku nak tengok HAFIZ.. malam nie hafiz bwk lagu p. ramlee.. best weh.. da keputusan muktamad.. tengok hafiz.. tengok af.. hahahaa...

esok da ahad.. cepat betul masa meninggalkan kita di belakang.. esok lagi da keje.. hahaahahaa.. tensen betul pk..

aku sebenarnye pun rasa malas nak update blog.. yer la.. rasa pun nak cuti gak la.. cuti dari mengupdate blog.. boleh x?? lagipun tak de idea nak update blog... hehehee.. tapi demi kamu.. demi anda.. saya gagahi jugak... itulah pengorbanan nama nye.. hehehee..


p/s: aku melalut lagi..


2 comments:

  1. masukkan statcounter kat blog kohttp://www.statcounter.com/

    ReplyDelete
  2. da dpt html die nak letak kat mner???

    ReplyDelete