akan datang..

Saturday, May 02, 2009 marina 0 Comments

waawwaaa.. aku sungguh bosan.. hehehe.. ha aku nak cite nie.. isnin nie kan aku kena membantu unit pengambilan pelajar.. bantu untuk ape?? bantu untuk memasukkan data pelajar dalam sistem.. untuk ape?? yerla isnin nie kan pendaftaran pelajar baru.. jadi mereka memerlukan la pertolongan.. aku pun pagi isnin tersebut tak ada apa nak wat.. paling2 pun update blog.. hehehe.. kita haus bantu membantu.. itu amalan mulia.. yer tak.. hihihi

ha pastu selasa baru ukur baju.. semalam tak jadi.. dorang baru berbincang ngan pihak jakel.. so baju ktorang jakel yang akan wat.. dari kain, ukur badan dan menjahit baju.. kita hanya menunggu saja.. tak tau la kita kena bayar atau KPJ yang bayar.. semua staff skali.. staff laki da.. staff pompuan jer belum..

ha malam nie one in a million akhir.. so aku mesti tengok.. aku vote tomok.. dari esther baik aku pilih tomok.. tapi takut gak dia tersingkir sebelum konsert akhir start.. jadi kita sama saksikan..


0 ayat cinta: