dan sebenarnya

Monday, May 04, 2009 marina 0 Comments

saya tak kisah kalau anda dah tau lirik lagu yuna.. dan sebenarnya.. saya tak kisah pun.. hehehee.. best gak lagu2 yuna nie.. tak sangka minah nyanyi lagu indie pakai tudung.. memang menyokong beliau.. suara dia memang best.. dia pandai alunkan suara dia.. dan dia jugak pandai buat lagu tau.. pandai main gitar..
nie die lirik lagu dan sebenarnya..
oh bulan

jangan layan diriku lagi

pabila,

air mata membasahi pipi

dan lagu-lagu seolah-olah

memerli aku

pabila,

kau bersama yang lain..

adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untukmu

dan sebenarnya ku mengharapakan

disebalik senyuman mu itu

kau juga merindui aku...

ku enggan

berpura pura ku bahagia

ku enggan

melihat kau bersama si dia

oj ku akui cemburu

telah menular dalam diri

pabila

kau bersama yang lain...

pabila ku merenung matanya

ku rebah,

jatuh ke bumi di saat ku benar-benar mahu pergi

seperti ku bernafas dalam air

adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untukmu

dan sebenarnya ku mengharapkan

disebalik senyumanmu itu kau juga merindui aku...

oh...

0 ayat cinta: