Af dan Aim

Monday, May 04, 2009 marina 0 Comments

yeah.. hari ini hari ahad.. sejujurnya aku sudah banyak kali berehat.. lega teramat sangat..


malam tadi aku tengok Aim dengan Af skali.. dua2 aku tengok.. Af aku tengok masa hafiz wat persembahan jer.. die nyanyi lagu P. Ramlee "dimana ku cari ganti" series best gila.. dengan die berlakon lagi.. semua tugasan yang bagi kat dia.. semua dia mampu.. minggu lepas die nyanyi lagu hip hop.. minggu lagu P.Ramlee.. series memang best sangat2.. sampaikan edrie hasyim cakap " hafiz saya ingat awk pandai nyanyi jer.. tak sangka awak pandai berlakon gak.. pastu edrie hasyim bangun tanda bagi penghormatan la.. memang hafiz paling best.. komen si adlin aman ramli pun memang bagus kat hafiz.. hafiz memang power..


pastu sebelum tue aku tengok Aim.. masa rossa ngan faizal tahir wat persembahan aku tengok.. peh best gila la gabungan suara rossa ngan faizal tahir.. best sangat2.. mula nyanyi terlanjur menyintaimu pastu lagu cuba.. memang power la dorang.. dorang boleh la buat album duet sama2.. sebab dua suara memang menyerlah.. faizal tahir tak tenggelam pun dengan kemunculan suara rossa.. tapi menjadikan lagi meriah dan harmoni.. duet yang paling hebat...


sebelum tue misha omar nyanyi.. misha omar pun best suara dia.. rilek jer nyanyi lagu cinta adam dan hawa.. bila part tinggi dia tarik memang best la.. suara misha omar tetap sedap..
memang aku tau aku peminat setia misha omar dari dulu lagi..


aku tengok sket jer.. pastu tengok x-men kat hbo.. hehehee.. sebelum tue tengok la sape yang tersingkir kat Af.. terperanjat tiara yang tersingkir claudia ngan aishah.. akhirnya die menggunakan kuasa veto nye sebagai pengetua mengumumkan afundi masuk.. wahhh aril ngan zizi harap2 dapat masuk balik!!! aku suka hafiz.. selain hafiz zizi dan aril..

0 ayat cinta: