kenangan berdaftar di Kym

Tuesday, May 05, 2009 marina 0 Comments

haloo semua.. aduyaiii.. rasa malas gila aku nak update blog.. hehehee.. tapi apa kan daya.. ku gagahi juga..
emm pagi tadi aku tolong bahagian pendaftran.. hari nie kan pendaftaran pelajar baru.. ramai la gak.. tapi emm ramai yang biasa2 jer.. aku bertugas memasukkan data pelajar dan bagi asrama kat pelajar..
emm bosan gila aku duk situ.. ntah la.. mood terus hilang( alasan sebenarnya malas keje hehhehe).. maybe orang kat situ yang wat aku jadik bosan..
pastu pagi tadi sampai2 tengok2 printer kat department ktorang lesap.. tanpa meletak notis atau gtau terus selamba kodok jer amik printer ktorang.. pastu bila da nmpk ktorang lagi wat2 bodoh.. sekurang nye ckp la macam nie " eh sorii.. ktorang pnjam printer korang tadi.. lupa la nak gtau korang n letak notis.. sori ea" hati ktorang dengar sedap la sket.. nie tak.. lagi wat muka menyombong tak tentu pasal.. da la amik printer tak ckp.. macam mana ntah dorang masuk.. nie kes pecah masuk nie.. kalau cakap mencuri marah.. aikk tak tau ke cara macam ne nak pinjam barang kepunyaan orang lain.. tak kan pakai hamik terus lesap.. ktorang risau kalau ada orang pecah masuk.. dah la dalam nie ada duit.. Bod** betul.. bengang aku..
harggg pagi2 aku tak der mood da.. dan tak seronok langsung sini wat pendaftaran.. teringat aku dulu pertama kali daftar kat kym... sampai2 kym(kolej yayasan melaka tercinta) tengok bangunan buruk gak la.. pastu dalam hati cakap "la nie ke kym.. cam menyesal jer datang sini" hehehee.. tengok pada bangunan tue 1st impressions.. hehehee.. tengok jer macam tue bila ko dari bawah nek atas berpeluh jugak la nek tangga situ.. boleh semput gak..
pastu datang2 terus pegi daftar kat dewan biasa.. cepat gak la setle.. terus g asrama terindah.. dan jumpa semua kawan baru.. memang semangat luar biasa la masa tue.. semangat berkobar2.. memang rajin.. berbudi bahasa.. bersopan santun.. hehehe.. tak nangis pun masa ayah mak nak balik.. kawan aku yang lain siap nangis.. aku suka gila.. mungkin sebab ada kawan2.. pastu dorang siap kuar ngan parent dorang.. aku duk la kat bilik sorang2.. yelah ayah anta terus balik.. balik tampin la.. aku pun kemas la barang2 aku.. lgpun petang tue da siap orientasi da.. orientasi bodoh gak la.. aku kmpulan chak lem pong.. siap wat gaya lagi.. mula cak( tutup muka ngan tangan pastu wat terkejut kat orang bila kita bukak tangan) lem(goyang2 kan badan dengan gedik skali) pong( tangan ke depan)..
malu aku nak wat sebenarnya.. tapi sporting la.. baru best.. nanti aku cita lagi ea saat aku pertama kali di kym (tinggal kenangan)..

0 ayat cinta: