nurin qistina amani yang petah..

Tuesday, May 05, 2009 marina 0 Comments

aku macam rasa tak berapa sihat la.. tak tau la.. badan aku cam panas la.. tak kan semalam kena hujan sket.. ala kat umah tibe2 hujan.. so aku berkejaran la di penyidai untuk mengangkat baju untuk tidak basah lencun yang sudah hampir kering.. bukan hujan panas.. tapi hujan yang tibe2 lebat.. tak kan oleh kerana itu??? emm xkan la.. pelik.. mengada2 betul aku.. kena sket pun nak demam.. ceh.. lemah antibodi betul.. hehehee
atau kerana di sekeliling aku ini.. bosan betul la aku macam nie.. atau kerana tiada semangat yang kental untuk kerja hari nie.. hehehee.. dah la aku kena ot samapi kul 7 hari nie.. aduh agak malang la hari ini.. aku rasa macam nak marah orang jer hari nie.. arggg aku tak kira.. aku nak marah gak.. hehehe..


p/s: along, nurin kan semakin banyak mulut.. dia da pandai sebut..ajah(azah) mmna(mayna) wan(mak) ayyie(yayi) ummi(mak dia).. sibuk jer mulut ckp ayie ibok(yayi sibuk).. ama(sama2) acih(terima kasih).. masa dia kat umah bising betul.. cakap jer.. hehehe.. siap ikut mak ngan ayah g umah mak ngah lagi tanpa ummi dia.. ilek jer dia.. ana suka la.. ilek sket kat umah.. hehehee.. makin comel dan pandai dia.. aliff ba ta pun da pandai sebut.. kita sebut dia ikut.. kalau ajar no.. suka langkah2.. kita sebut 7 dia sebut 8.. kita sebut 2 die sebut 3.. hehehee.. sunyi umah nurin da balik..

0 ayat cinta: