penat gak r aku arinie..

Monday, April 27, 2009 marina 0 Comments

aku balik dari hospital terus masuk opis balik.. wah sungguh berdedikasi betul aku.. bertuah
majikan aku.. kikikiki(angkat bakul sendiri)..
macam nie kisah nye.. dalam kol 1.45 baru kuar umah pegi hospital tunku jaafar.. ayah bawak keta myvi mak tersangat la lembab.. tensen betol.. kalau naik keta merce tak de plak lembab macam tue.. sabar jer.. da lah appoinment kol 2.. sampai2 hospital wat pendaftaran dulu.. then amik no..
pastu terus pegi tempat yang sepatutnye.. menunggu la aku disitu.. ramai orang pun.. so tunggu2..
lepas tue aku masuk jumpe doc.. doc kate aku mugkin ada paglet rendah.. aku tak tau sebenarnye apa paglet.. pastu paglet rendah nie ada 4 jenis..

  1. orang yang menhidap itu pernah kena denggi-aku tak pernah
  2. sejak lahir memang ada
  3. terjadi disebabkan darah bergumpak dan melekat diantara satu sama lain





pastu die nak amik darah aku tadi pastu doc pkr tak sempat nak tggu laporan.. so die suruh aku datang pagi esok amik darah then tunggu dalam sejam untuk laporan darah kuar then trus jumpa doc..
dari si2 baru die dapat kesan la.. kalau betul ada diantara 3 tue mungkin aku kena ada apoinment seterusnye la untuk rawatan paglet rendah tue.. pastu kol 4.30 baru setle.. ayah aku anta balik g opis sebab nak gtau la dorang pasal pagi esok.. sebab kalau aku tak balik opis balik aku takut esok pagi ada masalah..
on the way balik ayah bawak keta lambat sgt.. sakit ati.. tapi bersyukur la.. ayah nak gak tolong amik, tolong anta.. so diam jer la dalam keta.. bersyukur2.. hehehee.. sampai opis aku bagi kt hr time slip aku pegi hospital pakar tadi..
so alang2 aku ot la skali.. pastu tadi aku kuar kol 12 singgah pegi cimb aktifkan akaun.. pastu balik umah.. baru pegi hospital.. hr suwuh aku aktifkan dulu akaun sebab dorang tak leh masukkan gaji aku.. tapi tak per aku da pegi da.. esok baru aktif akaun aku..

0 ayat cinta: