lagu kau aku.. OST merah putih

Friday, April 17, 2009 marina 0 Comments

bila aku dengar banyak kali lagu aizat kau aku.. lagu tema MERAH PUTIH.. best gak lagu nie.. sempoi n rancak..



boleh tahan.. so dengar la ea.. nie ada lirik lagu tersebut..


merah putih

kau dan aku adalah satu tak kira apa

segala rintihan aku engkau selalu ada

biar kata memisah kita

biarkan saja..

kerana terbiasa...

c/o

mengejar mimpi yang pasti akan aku sentiasa merasa kehilangan mu

ku akan tunggu saat bertemu

tiada henti

walau dimana kita berdiri

didalam dunia ini biar sampai akhirnya nanti

semua tak terang dimataku walau warna nya menyala

ingin merasa namun aku takkan cuba

biar kata memisah kita

biarkan saja kerana terbiasa

ulang c/o

akhirnya nanti

biar sampai akhirnya nanti..

ooohh ooohhh ohhh..














0 ayat cinta: